زنده یاد جهان - حلالم کن
blogers
icon

Music Up

موزیک های درخواستی از 1قرن پیش تا الان ...

زنده یاد جهان - حلالم کن

حلالم کن
وقتی رفتی تو از پیشم تموم ِ آرزوهام مُرد

ندیدی که شکست قلبم ندیدی قلب ِ من آزرد


بیا برگرد عزیز ِ من که بدجوری دلم تنگه


در و دیوار ِ این خونه با من بدجوری می جنگه


آه نیستی ببینی تنهاییامو


صدای هق هق ِ شب گریه هامو


آه نیستی ببینی تنهاییامو


صدای هق هق ِ شب گریه هامو


بیا بگذر ببخش خوبم گناهم را


حلالم کن


بگو کی بود تورو راحت گرفت از قلبِ تنهام؟


کدوم نارفیقی بود که نفهمید من تورو میخوام؟


خدا لعنت کنه اونکه تورو از من جدا کرد


منو توو اوج ِ غم و بی کسی, بی همنفس تنها رها کرد


بیا بگذر ببخش خوبم گناهم را


حلالم کن


آه نیستی ببینی تنهاییامو


صدای هق هق ِ شب گریه هامو


آه نیستی ببینی تنهاییامو


صدای هق هق ِ شب گریه هامو


بیا بگذر ببخش خوبم گناهم را


حلالم کن


درخواستی دوست عزیز سارا خانوم

MP3 128

Download




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
:پُست فوق را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
DaTe: 9 / 5 / 1391برچسب:, | TiMe: 8:29 PM | Via: EhsAn|


LasT PosT
» میثم هارد بوی - خانومی
» مهسا ناوی - نوازش
» حمید عسکری و محمود رامتین - گل نرگس
» زنده یاد جهان - حلالم کن
» گروه واران - منو بارون
» متن آهنگ های آلبوم طرفدار شادمهر
» Shadmehr Aghili - Tarafdar
» Dariush Ft. Faramarz Aslani - Ageh Ye Rooz
» Yas - Piydeh Misham
» Zacon Ft. Mori - Aha Boogoo
» Justina - Ghadam Be Ghadam
» خوش آمدید

Design By : faryadBseda.blogfa.com